شب دوم

مسیج داد که اگه یه چیزی بگم بین خودمون میمونه؟ منم گفتم آره. بعد گفت احساس میکنم اگه صبر میکردم و اینقد احساساتی نمیشدم میتونستم عشق رو با وسعت بیشتری تجربه کنم. زندگیم شده از حقوق سربرج، تا فلکه برق و پوشک بچه ... زنم زن خوبیه اما من یکی رو میخوام که به من انرژی نوشتن بده. اون منو به دوران جوونیم ببره و من اونو به دوران کودکیش.فکر میکنم در مورد ازدواجم زود تصمیم گرفتم.بعضی وقتا دلم میخواد برم پارتی (!!!!!!!!!) اما خودمو تو یه پرانتز بزرگ میبینم.

من گفتم: مطمئنی که کسی بیشتر از زنت میتونه باهات کنار بیاد؟

گفت: شاید اینطور باشه امامن آرزوهای زیادی داشتم میخواستم برم دنیا رو بگردم. میخواستم یه نویسنده بزرگ بشم.



ای هم یکی از آخرین اس ام اس هاش.



ادامه دارد.......

نظرات 2 + ارسال نظر
تئاتری جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام. کجای این اشکال داره؟ گفتن دوست دارم حالا هر کی هم که باشه با این جسارت دل میخواد. کمی که روشن تر نگاه کنیم میبینیم اشکالی تو این ماجرا نیست.
خیلی دوست دارم چنین مردی تو مسیر زندگی من قرار بگیره. میدونی چیکار میکنم؟ اینقدر بهش نفوذ میکنم تا مطمئن بشم این از روی دلبستگی بوده یا یک هوس مقطعی. در صورت هر نتیجه ای دلیلی نمیبینم حادثه ها رو اینجوری تو بوق و کرنا بندازم. و این میشه یه خاطره. من موسوی رو دقیق نمی شناسم فقط گاهی تو بعضی اجراها تئاتر دیدمش. قیافه ش هم دقیق یادم نیست. ولی بهر حال هر انسانی شخصیتی داره .این خیلی بی انصافیه که هر کسی به ما بگه دوست دارم سریع به خودمون بگیریم و اینجوری...
نمیدونم ، خواستی امتحانش کنی و عاقلانه باهاش حرف بزنی؟ به اینده فکر کن که بعدا خودمونو سرزنش نکنیم.

عزیز من مسئله اصلا این نیس که من بخوام آبروی کسی رو ببرم.این آقا قصد بازی دادن منو داشت.مردی که بچه داره واقعا زشته دنبال این چیزا باشه. و واقعا جای تاسف داره که شما دوس داری مردی مث این آقا با دو تا بچه سر راهتون قرار بگیره. تمام این حرفایی که زده دروغ و فریبه.امیدوارم مردا نتونن تو زندگیتون اینقدر راحت فریبتون بدن.با این ساده دلی مراقب خودت باش.

متاسف و متاثر جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

تئاتری تو برو خودتو اصلاح کن که عقده ی نفوذ تو دل شوهرای مردم تو دلت نباشه. خب اگه اینقدر وضعیت برات بغرنجه آگهی بده

خب از نظر شما این مسئله بده اما خب تئاتری با رابطه و نفوذ در مرد سی چند ساله ی متاهل صاحب دو بچه ایرادی نمیبنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد